Całkiem nowe logo

Kiedy powinno się wymienić logo w firmie, pojawia się pytanie, kto to profesjonalnie zrobi. Duże firmy i korporacje mają swoich własnych grafików w wydziałach graficznych i kreatywnych, więc przygotowaniem znaków logo zajmują się ci pracownicy. Mniejsze firmy muszą to zlecić, bo nie mają na etacie zatrudnionego człowieka, który zajmuje się przygotowaniem grafik.



W przypadku rebrandingu logo firmy wytwarza się od nowa razem z innymi materiałami reklamowymi, co zajmuje wiele czasu i jest także dosyć sporym kosztem.
W takim wypadku powinno się uprzednio zwerbować sobie osobę, która będzie zajmowała się takimi kwestiami, a najlepiej generalnie posiadać kierownika projektu. Kierownik projektu będzie mógł takie rzeczy nadzorować i pomagać w przygotowaniu całego projektu. Bez wątpienia istotne ze względu na działanie firmy powinno być to, by firma miała dobrze opracowany plan tego rebrandingu i żeby wiedziała, jak w konsekwencji powinien być zrealizowany. To nie jest łatwe. W pewnych przypadkach to wymaga de fakto dużo pracy. Projektowanie logo powinno się zacząć od nowa i to także nie jest wcale takie łatwe. Logotyp, który był poprzednio, nierzadko wręcz nie jest inspiracją. Nie chodzi o to, że się go przerabia, ale zwyczajnie od nowa konstruuje się logo dla firmy. Przy czym logo firmy w nowej wersji musi być odrobinę inne, bez wątpienia musi nawiązywać do tej samej działalności i tej samej branży, niemniej jednak powinno przekazywać inne wartości, jeśli się zmieniły, albo posiadać inną kolorystykę. W tym przypadku zróżnicowanie jest realnie spore.
Polecana strona: http://www.actinea.pl.